Party! Party! - Reisverslag uit Milaan, Italië van Mariska Gepken - WaarBenJij.nu Party! Party! - Reisverslag uit Milaan, Italië van Mariska Gepken - WaarBenJij.nu

Party! Party!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariska

28 April 2007 | Italië, Milaan

Ciao!

Een weekje in Milaan! Na 1 op-en-top gefrustreerde DONDERdag ben ik me geheel aan het aanpassen! Ook mijn dagen hebben geen structuur meer en het komt er dus eigenlijk op neer dat ik hier in Milaan doe waar ik zin in heb!

Afgelopen donderdag kon ik mijn irritaties niet meer echt voor me houden. Ik was moe, niet te genieten en dus in een bad mood! Aan het einde van de dag werd mij verteld dat ik even 2 weken mocht genieten van Milaan en daarna flink aan de bak moest voor projeten, met andere woorden: Mariska, doe waar je zin in hebt! Ga wandelen, ga winkelen, ga feesten, het maakt niet uit..!

Aangezien ik in het kantoor leef/woon/werk/slaap is gehele afstand moeilijk en ben ik dus in ieder geval de ochtenden gewoon aanwezig! Gistermiddag ben ik heerlijk gaan wandelen en kwam ik het grote kunstwerk tegen in het centrum! (zie foto superskelet!)

Ik was in zo'n vrije bui dat ik mezelf heb uitgenodigd bij het broertje van mijn stagebegeleider om uit te gaan! Gisteravond was dus mijn eerste uitgaan-experience in Milaan!

Om een uurtje of half 11 gingen we met de auto weg naar vrienden van het broertje. Twee meiden, twee jongens! We gingen naar een of andere club, niet groot/niet klein, maar wel supergezellig!

De meiden waren erg aardig en de jongens waren ontzettend lachwekkend! Ik heb nog nooit twee kerels zo ongegeneerd dicht bij elkaar zien dansen...ik heb me bescheurd van het lachen!

De drankjes zijn hier wel erg duur! Ze beginnen ongeveer vanaf de 7 euro...
Nadat we onze drankjes hadden besteld in de lounge, gingen we dansen...!

Aan het einde vroeg ik: 'Ohh, trouwens...wie heeft de drankjes betaald?' Het antwoord was:'SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTT!'
Niemand had de drankjes betaald...!

Rond half 3 gingen we al naar huis, want iedereen werkt al (ik was de jongste...ze waren tussen de 22 en 28) en ze waren moe!

Maar aan het einde van de avond vroegen ze mijn telefoonnummer (ik heb de Italiaanse simkaart van de zus van mijn stagebegeleider te leen), want dan kunnen ze me bellen om vanavond weer mee uit te gaan!

Nou, is dat intergratie of intergratie?

Ik ben nu net terug van de markt! Appels, koekjes, handdoeken en uiteraard een oranje hempje voor mijn Koninginneparty hier volgende week!

Ga zo weer wandelen... Ik heb in een week nog nooit ZOVEEL gewandeld, ondanks mijn lekke banden in Groningen, waardoor de kilometers ook wel aantikten!

Baci!

  • 28 April 2007 - 11:52

    Bernice:

    Hee Mariska!

    Wat fijn dat je je een beetje hebt kunnen aanpassen daar! Toch ook even wennen lijkt me, maar het klinkt allemaal zo verkeerd nog niet!
    Heb je op je werk verder leuke dingen te doen? Ben benieuwd, in ieder geval leuk om hier te lezen hoe het met je gaat!

    Liefs, Bernice

  • 28 April 2007 - 14:07

    Martin En Nathalie:

    Hee Party-zus!!<:o)

    Zo te lezen vermaak jij je prima! We verwachten nu uiteraard wel een "uitgebreide" rondleiding ;-) We hebben vandaag alvast een ANWB-Milaan-boekje aangeschaft zodat we ons kunnen inlezen...... 4 dagen Milaan zijn zo voorbij. Klopt het dat de Duomo in de steigers staat? Zo lijkt het iig op de foto's. Kunnen we de "drank-truc" ook op de terrasjes uitproberen of letten ze daar iets beter op? Foei Maris, dat hadden we niet van jou verwacht... hahaha.. :D!!!
    We hopen dat je snel weer nieuwe foto's op je site plaatst.

    Goed weekend!
    Groetjes vanuit zonnig Nederland.

  • 28 April 2007 - 15:47

    Han:

    Bijna net zo leuk als staphorst zie ik al weer :P

  • 29 April 2007 - 15:23

    Jolien:

    He maris!

    Je vermaakt je dus prima daar. Relaxed zeg, ff twee weekjes Milaan verkennen. En leuk dat je zo door iedereen meegenomen wordt om gezellige dingen te gaan doen!! Zou wel een dagje over je schouder mee willen kijken en zien wat je allemaal beleefd (ipv lezen). Maar je verveelt je gelukig niet en genoeg sociale omgang! Nu nog een knappe italiaan tegenkomen om mee te daten haha..... He maar maak er een mooi koninginnefeestje van morgen en feestze daar!!!

    Liefs Jolien

  • 29 April 2007 - 15:56

    Raymond En Shahla:

    We zijn blij dat het jou daar zo goed bevalt, an dat je je goed vermaakt. Veel plezier op het Oranje-feest en tot wederhoren. Leuk trouwens zo'n eigen website. Groetjes Raymond en Shahla.

  • 29 April 2007 - 17:16

    Anne:

    Hey Mariska, je bent je dus wel aan het vermaken lees ik. ff lekker 2 weekjes Milaan verkennen. Leuke foto's! Dat is het plein voor de Duomo volgens mij. Veel plezier met de feestjes en wandel ze.

    Mzzl Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mariska

Stage in Milaan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 28998

Voorgaande reizen:

21 April 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: