Milaan misschien gewonnen door Seedorf? ;-) - Reisverslag uit Milaan, Italië van Mariska Gepken - WaarBenJij.nu Milaan misschien gewonnen door Seedorf? ;-) - Reisverslag uit Milaan, Italië van Mariska Gepken - WaarBenJij.nu

Milaan misschien gewonnen door Seedorf? ;-)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariska

24 Mei 2007 | Italië, Milaan

Voor mijn gevoel is het alweer een tijdje geleden dat ik een verhaaltje op mijn site heb geplaatst. Jullie denken waarschijnlijk: ,, Komt ze nu alweer met een update aanzetten?! ” Maar…ja dus! Jullie moeten maar denken dat ik het ook als een soort dagboek voor mezelf zie, want op deze manier weet ik aan het einde van mijn tijd in Italië precies wat ik allemaal heb meegemaakt hier! Ook belangrijk! ;-)

Allereerst: Olé Olé Olé Milanoooooo! Ja, zoals jullie waarschijnlijk weten heeft Milaan gisteren de finalewedstrijd tegen Liverpool gewonnen! En geloof mij, dat was te merken hier in Milaan!! Geschreeuw, getoeter, overal mensen, vlaggen, zooi, auto’s, scooters…en geen fietsen! ;-) En zoals bij een tijdelijke inburgering hoort heb ik uiteraard gezellig mee gefeest in het centrum van de stad! En zo nu en dan de Italiaanse voetballiedjes meegezongen alsof ik daadwerkelijk de woorden kende… De voetbalwedstrijd heb ik samen met Inge en haar vriend bij vrienden van hem gekeken, maar bij wie precies weet ik eigenlijk niet! Maar het dakterras was heerlijk en met 30 mensen helemaal ‘into the game’ hebben we erg gelachen! Na de wedstrijd zijn we met ons 3en (!!!) op de scooter naar het centrum gereden, waarna we onze glory-journey voort hebben gezet in de auto! Dak eraf, vlaggen erbij! Heel erg gezellig! Ook hier weten ze wel hoe de overwinning gevierd moet worden! Rond een uurtje of 3 kwam ik het broertje van mijn baas tegen en aangezien ik hier vanochtend weer fris & fruitig aan het werk moest ben ik met hem samen naar huis gelopen!

Afgelopen weekend waren mijn ouders, Nathalie en Martin hier in Milaan! Was ook gezellig! Het weer was perfect! We hebben een dagje sightseeing gedaan! Mijn tour uiteraard…! ;-) Was leuk! We hebben op de Duomo gelopen! Ik ook voor het eerst! Dat was erg interessant & super, het was me alleen af en toe net iets te hoog, iehhh! Maar wat een uitzicht!!! Verder terrasjes & restaurantjes…altijd lekker! En de wijk Navigli (naar zeggen één van de mooiste wijken, misschien wel de mooiste, in Milaan) en mijn wekelijkse markt bezocht! Ze zijn hier van donderdagavond tot zondagmiddag geweest. Ik kon ze maar zien tot zaterdagavond… dus de zondag was echt heel erg Remi, dramatisch!

Afgelopen dinsdag had ik afgesproken met Alessandra, mijn Italiaanse vriendinnetje in Milaan! Gezellig gegeten & gekletst! En uiteraard zie ik mijn Nederlandse vriendinnetje Inge ook erg vaak! Ook altijd gezellig!

Stage is prima! Ben bezig met een leuk project! Dus eindelijk echt aan het werk!

Aankomende zaterdag heb ik verjaardag! Alleen weet ik niet van wie, maar ben wel uitgenodigd. Het is de verjaardag van een vriendin van Alessandra en het wordt gevierd in een bar. Doordat het in een bar wordt gehouden ben ik overstag gegaan, want dat vond ik nog net wel kunnen om te beslissen wel echt mee te gaan… Er gaan nog meer vrienden mee waarvoor de jarige ook een onbekende is! Gelukkig….!

-X-

  • 25 Mei 2007 - 22:33

    Gideon:

    Leuk om te lezen! Ik ga binnenkort eens even de tijd nemen om alles goed door te lezen.

    Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst.

    Groetjes, Gideon

  • 27 Mei 2007 - 07:05

    Nathalie:

    Goedenmorgen!! Zo, wij hebben in NL een paar daagjes vrij (pinksterweekend).. Slecht weer!! Regen regen regen.. Morgen gaan we klussen in huis, moet ook gebeuren! Ben blij dat je het zo leuk hebt in Milaan en zoveel leuke nieuwe mensen hebt ontmoet! We moeten altijd enorm lachen om je verhalen op deze site..o o o wat een belevenissen! De 4 dagen in Milaan waren super, echt een mooie stad (aanrader!). Bijna 30 graden, zon, cultuur en gezelligheid is nooit verkeerd natuurlijk! Geniet er nog een paar weken van en succes verder op stage! Goed weekend! x

  • 27 Mei 2007 - 11:36

    Han:

    Ik zou wel bij dat voetbal feestje aanwezig hebben willen zijn !

  • 01 Juni 2007 - 16:56

    Laurens:

    Hey Mariska!

    Haha jij en voetbal, had ik nooit achter je gezocht.;) Geintje, ik wist het wel als er kampioensschap gewonnen werd, feestuh! Nou lekker weer weekend ofniet, leuke plannen? Neem aan dat we die wel in je update lezen. Ik heb zoals je gehoord heb stageplaats in Zuid-Afrika. Heb er echt veel zin in! Veel plezier met stappen vanavond en morgen, wat vast gaat gebeuren, I think.

    Have Fun! Groeten Laurens

  • 02 Juni 2007 - 08:25

    Marielle:

    Hee Maris,
    Mijn eerste berichtje hier :$ Maar wat leuk dat je het naar je zin hebt! Klinkt allemaal bijna als een vakantie ;)
    Heel veel succes verder en fun natuurlijk, en we denken nog steeds aan je! :D
    Liefs, Marielle

  • 03 Juni 2007 - 16:11

    Kim-Quy:

    Hey Mariska, leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt! Zo'n overwinningsfeest in italie is leuk he? met EK was ik in Rome toen italie kampioen werd, een en al chaos was het in de stad, maar wat een feest was dat zeg! meis, geniet van je laatste maandjes daar! en ben benieuwd naar je nieuwe verhalen! kusssies

  • 10 Juni 2007 - 10:05

    Patricia:

    hey meid,

    Eindelijk hoor je iets van mij.
    Vannacht voor het eerst bij mijn ouders.
    ik moet je zoveel zeggen het is te veel om op te noemen.
    Op het moment probeer ik me koppie boven water te houden.
    ik mis je wel hoor, zodra je terug bent vertel ik je alles.
    Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt. Al die leuke verhalen van je.
    Tot heel snel lieverd.
    Pas goed op jezelf en have fun.

    Veel liefs
    Patricia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mariska

Stage in Milaan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 28994

Voorgaande reizen:

21 April 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: