Riminiiiiiiiiiiiii - Reisverslag uit Milaan, Italië van Mariska Gepken - WaarBenJij.nu Riminiiiiiiiiiiiii - Reisverslag uit Milaan, Italië van Mariska Gepken - WaarBenJij.nu

Riminiiiiiiiiiiiii

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariska

16 Juli 2007 | Italië, Milaan

Ciaooooooooo!-!-!

Afgelopen vrijdag was het eindelijk zover: GIRLS weekend in Rimini!
Vrijdag hadden we om 1 uur afgesproken in de buurt van het bedrijf waar Alessandra werkt! Om kwart over 12 ben ik hier het kantoor uitgelopen met mijn strandspullen! Mijn pre-holiday kon beginnen!

Alessandra, Laura, Silvia en ik naar Rimini met de auto! Na enige filevorming en extreme hitte kwamen we aan in Rimini bij ons hotel! Geweldig!

Een heel weekend met volop zon, zee, strand, shops, uitgaansgelegenheden & eten dat je wordt voorgezet! Luieren & relaxen terwijl je een abbronzatura begint te krijgen! HEAVEN!

Het was supergezellig! Silvia kende ik nog niet van tevoren... Dat was wel grappig! Silvia's quote: 'Ai spik poc Ingles!' Het weekend was dus zeer Italiaans... Goed voor mijn Italiaans in ieder geval!

Zaterdagavond zijn we uitgeweest in The Coconut en nog een ander café! Was gezellig! We waren daar met zijn 6en, want Silvia had overdag kennis gemaakt met 2 Zuid-Italiaanse jongens...Die ook geen Engels konden praten! :S

Gisteren waren we tegen 12 uur 's nachts weer in Milaan.... Ik ben nu dan ook doodop! Maar vanochtend was ik alweer optijd bij mijn afspraak met het Nederlands Consulaat in Milaan!

Nu is mijn laatste week in Milaan alweer van start gegaan! Ohhhhh...deze week dus afscheid nemen van alles & iedereen! DRAMATISCH!

Baci!

  • 16 Juli 2007 - 15:42

    Je Moeder :

    hallo mariska vakantieganger .nog een paar dagen en je stage zit erop.en dan lekker vakantie die je verdiend hebt na zulke hektische maanden. groetjes en baci ma

  • 16 Juli 2007 - 16:55

    Nathalie:

    Hahahahahaha die kerel in die inimini.... Humor!! Charming hoor! Ik zie/lees het al wel weer: je hebt wederom een top-weekend gehad! Nog even.. bijna vakantie, geniet ervan! x

  • 17 Juli 2007 - 13:47

    Alessandra:

    Ehi Mariiii!! OH dear, this weekend was sooooooo funny!! :D Did u remember the banana-man?? OH MY GOD!!!!! Ahahahahahahah :D
    We are waiting for our holiday in Spain now... i'm so excited!! ;)

    Kisses

  • 17 Juli 2007 - 17:19

    Mariska:

    eeeeeeeeeeeeeeeeh die man in dat veel te kleine broekie whahaha... geweldig!!

  • 23 Juli 2007 - 13:42

    Jenine:

    Leuke foto's!! Ben je al terug in NL? Vast een leuke tijd gehad..! Na de vakantie een drankje doen om bij te kletsen? Ben benieuwd hoe je stage was..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mariska

Stage in Milaan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1140
Totaal aantal bezoekers 27884

Voorgaande reizen:

21 April 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: