Thunder in Milano - Reisverslag uit Milaan, Italië van Mariska Gepken - WaarBenJij.nu Thunder in Milano - Reisverslag uit Milaan, Italië van Mariska Gepken - WaarBenJij.nu

Thunder in Milano

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariska

03 Mei 2007 | Italië, Milaan

Buongiorno!

Van alle kanten krijg ik te horen dat het weer in Nederland momenteel erg ( ! ) aangenaam is... Ik ben jaloers, want in Milaan is het weer helemaal niet mooi! Ik vind het zelfs koud... Het regent, het onweert en de zon is verdwenen!

Ik zal jullie even vertellen wat ik zoal gedaan heb de afgelopen dagen...Het is niet heel erg interessant, maar het is in ieder geval een update! :-)

Jullie weten nu vast wel dat ik vaak bij de Duomo ga zitten! Bij de Duomo lopen zoveel verschillende mensen, dat ik er uren kan rondkijken...
Zaterdagmiddag heb ik onder andere bij de Duomo gekletst met een 70+er! Hij begon ineens tegen me te praten... Ik dacht:'Ohh nee!!!!' Maar het was gezellig! Hij snapte in ieder geval telkens wat ik bedoelde...over het weer, studie, tijd, etc. Dus daar heb ik ruim een half uur mee gekletst met behulp van mijn woordenboekje!

Zaterdagavond ben ik weer uitgeweest met de Italiaanse mensen en hun vrienden uit Australie! Dat was gezellig!

Zondag heb ik de hele dag genikst! Ik was moe van het uitgaan! Pff...

Maandag, dinsdag en woensdag heb ik gewerkt! Een aantal opdrachten in ieder geval! Ik moest onder andere uitleggen hoe ik onderzoek of een onderneming in Napels zijn bedrijfsgebouw beter kan leasen of kopen. Omdat ik dit naar mijn collega's woorden 'volledig en uitstekend' deed, nemen ze me vanaf dat moment erg serieus! Ideaal!

Het is verder erg gezellig op het werk! Dan zit ik bij een advocaat die opdrachten doet voor een franchise supermercato, dan weer bij architecten die niet 100% zeker weten of ze een reclamebord nu wel of niet mogen plaatsen aan de autostrata tussen Milano en Venezia... Allemaal erg leuk en toch ook vanuit verschillende hoeken erg gerelateerd aan Vastgoed&Makelaardij! Dus dat is super!

Gisteravond heb ik ruim een uur lopen zoeken naar het Koninginnedagfeest in Milaan! Mijn plattegrond werkt niet zoals ik dat wil! Uiteindelijk heb ik het gevonden... maar het was echt een 'te ballerig feest', dat ik na 2 minuten weer naar huis ben gelopen! HEERLIJK GESLAPEN!

Verder ben ik de aankomende dagen echt vrij! Dus ik ga eens even kijken wat ik allemaal ga bezoeken!

-X-

  • 03 Mei 2007 - 14:56

    Nathalie:

    Hee, wat jammer van dat koninginnedagfeest.. dus das een beetje in het water gevallen ;-) Wat regenen gisteren of niet.. het valt niet mee om in Milaan te zijn :-) We zullen wel een paraplu voor je meenemen over 2 weken.. De stadswandeling die je mailde lijkt me super!! Echt gaaf dat je dat zo bedacht hebt! Ben benieuwd wat je nog meer van plan bent! Tot mails of op MSN. X

  • 03 Mei 2007 - 17:33

    Henriet:

    Hee Maris...

    Aangezien ik je vandaag nog niet heb gesproken om msn moet ik maar even een berichtje achterlaten ;)

    De meeste dingen die je hebt meegemaakt ben ik al van op de hoogte!! :) Wel jammer dat het weer daar minder is zeg!! Hier is het op het moment echt heerlijk!! Werkt niet echt studiebevorderend helaas...

    We spreken elkaar op msn wel weer!! Begin het wel te missen hoor elkaar face to face spreken!! Hopelijk gaat dat snel gebeuren... Heb je het al ter sprake gebracht ;)?

    Liefs...

  • 04 Mei 2007 - 16:26

    Sandra Te Wies:

    Hey leuk verhaal weer! Wel jammer dat je niet echt mooi weer hebt maar je zit wel in Milaan!!!! Je kan niet alles hebben hoor haha:D
    Hier verder alles goed, lekker een weekje vakanatie, naja is al bijna weer voorbij. Ben een paar dagen op Terschelling geweest was heel leuk. En wacht in spanning op bericht over mijn stage, wordt al zenuwachtig als ik eraan dnek haha, Brazilie zou zoooo vet zijn! Moet je echt langskomen haha! Naja veel plezier nog en spreek je snel op msn.

    Liefs

  • 05 Mei 2007 - 16:25

    Carlijn:

    He Maris. Als ik berichtjes zo lees vermaak je je prima in Milaan !! Heel veel plezier nog !!
    kus Carlijn

  • 06 Mei 2007 - 10:34

    Hanneke:

    Hey maris,
    fijn dat het nu allemaal beter naar je zin gaat, wel zonde van het weer zeg!
    De duomo klinkt leuk!!
    Nou geniet maar goed van je paar vrije daagjes, ik hoop voor je dat het weer snel beter wordt!
    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mariska

Stage in Milaan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 27860

Voorgaande reizen:

21 April 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: