Rainy Rimini - Reisverslag uit Milaan, Italië van Mariska Gepken - WaarBenJij.nu Rainy Rimini - Reisverslag uit Milaan, Italië van Mariska Gepken - WaarBenJij.nu

Rainy Rimini

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariska

03 Augustus 2007 | Italië, Milaan

Een berichtje uit een hostel in Rimini!

In mijn laatste stageweek heb ik het erg druk gehad met de laatste opdrachten, oa een bezoek aan Turijn om op zoek te gaan naar een geschikt pand voor HR, en natuurlijk om de laatste dingen te regelen voor mijn summerholiday!

20 juli was mijn laatste stagedag! Nadat ik van mijn collega's afscheid heb genomen heb ik wat spullen bij elkaar geraapt & ben ik naar de verjaardag gedaan van mijn Nederlandse vriendinnetje in Milaan in Tradate, een klein plaatsje een half uur treinen vanaf Milaan, gegaan. Daar ben ik die nacht ook gebleven, verjaardag gevierd & hebben we de volgende dag heerlijk gezwommen in het zwembad van het vakantiehuis van de familie van haar vriend! Ideaal!

Nadat ik de trein terug naar Milaan heb genomen heb ik al mijn spullen uit mijn kamer ingepakt en ben ik vertrokken naar een hostel in Milaan! Mijn laatste weekendje Milaan bestond uit uitgaan met de Italiaanse en Australische vrienden & met Chris en Nina ben ik zondags nog naar het mooie eiland Bella gegaan!

Maandagochtend kwam Danielle aan in Milaan! Mijn vakantie is officieel op deze dag begonnen!

Na het afscheidsdiner van mij met mijn vrienden in Milaan op de dinsdagavond, zijn we na een kort nachtje, woensdagochtend vertrokken richting Florence! Daar zijn we naar een camping gegaan en hebben we 3 dagen de tijd gehad om Florence te bekijken! Erg mooi!

Zaterdag 28 juli zijn we verder gan reizen met de trein naar Rome. Omdat we bij het verkeerde station stonden hebben we een andere trein genomen dan ons kaartje aangaf, waardoor we een dik uur eerder op bestemming waren dan de bedoeling, maar ook meteen samen 25 euro lichter voor de boete. We hadden geen keus...

In Rome sliepen we in een hostel op een camping! We hebben hier een erg leuke tijd gehad! Leuke mensen ontmoet, twee Nederlandse jongens Remco en Tom en nog wat mensen die op de camping werken! We hebben de mooie stad Rome bekeken en heerlijk gerelaxed bij het zwembad!

Van het gesleep met de tas en koffer word je wel een beetje gaar, dus het werd na Rome tijd voor strand!

Woensdag 1 Augustus zijn we verder gegaan...op naar Rimini! Een gezellig hostel ruim 100 meter vanaf het strand! De kamers in het hostel lijken op hotelkamers, behalve het feit dat je twee vreemden op je kamer erbij krijgt. In ons geval 2 jongens uit California, Justin en Ryan, die Europa aan het verkennen zijn! Erg grappige jongens, die jammergenoeg vandaag weer zijn vertrokken.... Straks zien we onze nieuwe kamergenoten weer! Het blijft spannend!

Maandag 6 augustus gaan we 's ochtends heel erg vroeg weer met de trein naar Milaan, waar we met mijn Italiaanse vriendinnetje Alessandra verder doorgaan naar Spanje! Lloret en Barcelona!

Zaterdag 11 augustus zal ik de Nederlandse bodem weer betreden... Het lijkt nu wel erg lang geleden! Ik vermaak me hier nog steeds, maar ik kijk er ook naar uit om jullie allemaal weer te zien!

Ik wil jullie bij deze allemaal bedanken voor al jullie reacties, mailtjes, smsjes of zelfs bezoekjes de afgelopen maanden!

Tot ziens in Nederland! Bacio, Mariska

  • 03 Augustus 2007 - 12:39

    Jenine:

    Graag gedaan ;-)
    Jij ook bedankt!
    Geniet van je vakantie!

  • 03 Augustus 2007 - 12:40

    Big Cousin Mriek ; ):

    Ha Marisje!
    Wow zeg, je staat komend weekend gwoon weer in Nederland! Nou hopelijk neem je het zonnetje vanuit Italie mee naar Nederland!
    Zo te horen heb je het nog steeds super en dat doet me deugd! hehe
    Als je terug bent hoop ik je snel te spotten in Grun (of misschien ben ik nog in Enschede te vinden want Hanneke woont daar en zou altijd nog es komen stappen..)
    Nou goed vermaak je nog wat en ik ben zeer benieuwd naar de verhalen mbt die 'leuke' jongens! hehe
    Och en ik kwam je ouders nog tegen in Emmen...echt heel toevallig en ze vertelden ookal dat het goed met je ging!
    Nou zet m op en tot snel! xmriek

  • 03 Augustus 2007 - 21:23

    Monique:

    Heee mariska!!
    Echt supergaaf dat je zo aan het trekken bent door Italie en Spanje!
    Echt een prima manier om je stage nog ff met een vakantie af te ronden :)
    ik las je berichtje op msn!
    Morgen ga ik naar Barcelona, maar het lijkt me leuk om ff af te spreken!
    Ik heb jouw nummer, maar ik geef je voor de zekerheid ook ff die van mij!
    0031641717221 dat issum :)
    nou ik laat wel wat van me horen dan!!
    Tot snel! liefs monique

  • 04 Augustus 2007 - 08:24

    Sher:

    Hey wat leuk nog wat van jullie te vernemen via je site!!
    Fijn te horen dat de vakantie ook goed bevalt!!
    Geniet er nog maar even lekker van en dan volgend weekend op naar NL. En niet uitstellen want we hebben je nu wel lang genoeg moeten missen!!
    Tot de 11 dan, kom ik jullie ophalen!!

    xx

  • 05 Augustus 2007 - 15:58

    Ma:

    gelukkig nog een paar dagen en dan ben je weer thuis. Groetjes ma.

  • 06 Augustus 2007 - 13:33

    Marloes:

    geniet nog even van je laatste dagen!!

  • 07 Augustus 2007 - 12:19

    Martin En Nathalie:

    Heej vakantieganger! Een zonnige groet vanuit het warme Cyprus!!! We zijn blij om te lezen dat je het ook leuk hebt op vakantie! Tot zaterdag of zondag, kunnen we weer uren bijkletsen! xx

  • 09 Augustus 2007 - 09:45

    Gerdine:

    Hey Maris,
    wat een geweldige verhalen lees ik hiero! Ondanks mijn zonnige vakantie ben ik bang witjes af te steken naast jou!Laat maar weten wanneer je verschijnt in Groningen. Ik ben daar vanaf vanavond en zal zaterdag vast je kamer schoonmaken!!
    Heel veel liefs,
    je huisgenootje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mariska

Stage in Milaan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 5411
Totaal aantal bezoekers 27859

Voorgaande reizen:

21 April 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: