'The Yellow Submarine' - Reisverslag uit Milaan, Italië van Mariska Gepken - WaarBenJij.nu 'The Yellow Submarine' - Reisverslag uit Milaan, Italië van Mariska Gepken - WaarBenJij.nu

'The Yellow Submarine'

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariska

06 Mei 2007 | Italië, Milaan

Salve!

Ik zal het niet ontkennen, maar de afgelopen paar vrije dagen begon de verveling in Milaan wel lichtelijk op te treden! Niet omdat ik mezelf niet langer denk te kunnen vermaken hier, maar omdat het onweerde & regende! En dat van ’s ochtends tot ’s avonds! Dus ik ben nu bijna door mijn dvd-collectie heen…!

In de uurtjes dat het niet regende en onweerde heb ik een sightseeingtour gemaakt & gelopen! En dat twee keer over! Ik heb al veel highlights gezien in Milaan: Castello Sforzesco, Sant’Ambrogio, San Maria Delle Grazie (de kerk van Leonardo Da Vinci: Het Laatste Avondmaal), San Marco & de Duomo, de straat van de designers etcetera! Ik vind het ook echt leuk om deze stad te verkennen & te leren kennen! Gelukkig hoef ik bijna nooit meer op de kaart te kijken waar ik ben! Maar uiteraard heb ik dit niet helemaal voor de lol gedaan, maar omdat mijn ouders, Nathalie & Martin over twee weken langskomen! Ik zal ze eens flink laten lopen… ;-)

Verder had ik heel veel zin om uit te gaan dit weekend! Maar ik wilde mezelf niet uitnodigen, want ik wil me niet opdringen… Gisteravond ging ik om half 2 slapen & wilde ik mijn alarm zetten. Ik was vergeten om mijn telefoon weer aan te zetten nadat ik mijn simkaarten een keer had verwisseld, dus ineens zag ik dat ik gebeld was door Jakkopo (ja, ik vind het ook een grappige naam…). Nadat ik had gesmst, belde hij om te vragen of ik weer mee uitging! NATUURLIJK, ga ik mee uit! Ik me heel snel weer omgekleed & werd ik opgehaald!

In de auto zat ik tussen twee broers in, Andrea & Fabio. Ik moest eigenlijk heel hard lachen, want het waren net twee giechelende meiden (letterlijk), maar wel heel leuk! Ze werken voor Dolce & Gabbana, wel stoer he! We gingen uit met een hele grote groep, 11 intotaal (Andrea, Fabio, Jakkopo, Faso, Alessandra, Marco, Marco, Giovanni (allemaal Italiaans), Chris & Nina (uit Australië) en ik! We gingen naar ‘The Yellow Submarine’ & dat was erg gezellig!!! Op deze manier leer ik dus steeds meer mensen kennen, want de groep wordt elk weekend groter lijkt het wel! 

Dat was het weer voor dit berichtje! Straks nog maar een beetje werk doen voor morgen…!

Bacio!

  • 06 Mei 2007 - 20:16

    Ramon:

    hej Maris

    Wat een fantastische beleving maak je mee in Italië. Ik kan me voorstellen wat je belevingen zijn. Doe het lekker rustig aan en geniet van het klimaaat. Tot snel in Hollanda. Gr. Ramon

  • 07 Mei 2007 - 07:23

    Klasine:

    ha mariska,

    begrijp ik het goed..? ben je van zaterdag op zondag rond half 2 op stap gegaan..? gister zeker wel brak;-)
    verder heb je blijkbaar de stad verkend. het lijkt me wel mooi daar!
    hier regent het inmiddels ook. misschien maakt dat de situatie voor jou wat 'draaglijker'?? haha;-)
    fijne dag verder!
    liefs
    klasine

  • 07 Mei 2007 - 22:01

    Jenine:

    Leuk dat je het naar je zin hebt! ik vertrek over twee weken en het begint aardig te kriebelen.. Ik wordt al een beetje zenuwachtig.. Maar als ik jouw verhalen zo lees, moet het ook met mij wel goed komen!
    Veel plezier xx

  • 16 Mei 2007 - 17:50

    Alessandra:

    Ciaoooooooo Mariska!! :)
    Wow you have a blog and I AM on your blog EHEHEH :D
    I can't understand your language but I think that in this post there is our experience at the disco!! ;)
    Yeahhhhhh!!

    Ti voglio bene!
    Alessandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Milaan

Mariska

Stage in Milaan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 29006

Voorgaande reizen:

21 April 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: